




|
2006 年 7 月 3 日 星期一 ^^* 琴晚收工就去左老公到...好殘忍呀...隻兔兔3日冇野食...餓唔死真係好彩!! 跟住沖涼啦@0@"...沖完啦..tvb播緊"靚女差館"..睇睇吓眼訓...老公就叫我番房訓啦!隻豬鬼 咁早起身...激死!mango嫂拎番隻兔兔...老公強呀!不如你做住家男人啦...哈哈..我真係食飽 就眼訓...訓到夜晚9點幾...起身睇tv...隻豬唔肯醒!10點幾先有得番屋企~ 11點幾番到屋企阿媽冇咩問...正係問我去左邊呢2日.!一句冇就番左房...有時我都覺得自己 過份左!不過可以點?!有d野都唔理啦..知扮唔知...咁我都唔講咁多啦!!又係咁~ |