




|
2006 年 7 月 5 日 星期三 2006-07-05 今日早上諗住同老公睇完戲先番學..都係我唔好唔知醒...但你醒左都唔打俾我!!哼 同show&ting一齊遲到...番12點都遲到...自己真係有d過份...我會改架! 放學就去左老公屋企..換3...睇[鬼域]...哈哈哈...2:50都冇得睇啦...唉...死啦..兩個都咁鍾 意遲到!咁睇下場囉...我知你唔鍾意睇恐怖片...但都陪我睇..下次我唔會咁自私架啦! 唔 會 搵左隻鍱睇...笑死我...d人好白痴...不過有toro好靚仔!睇完玩左陣...老公訓到成隻 我10:30就自己走啦..真係陰公! 番到屋企差唔多12:00點lu...唉..今日番學係拎成績既...唔太好...但都升到...睇黎入唔到自 己想入既班!唔緊要...遲下再努力啦! |