




|
2006 年 4 月 12 日 星期三 放假lu! 放假啦..開心開心開心呀!唔洗早起身啦~ 番學hec..整野食呀!!好味..講真架..!! 放學bca...測到5點...EDWARD湊我...呵呵!無無聊聊一齊去食龜苓膏...就一齊番左屋企...好搞笑..佢同呀b係度玩埋d淫野... 呀b識吠啦...好叻叻呀!!玩玩吓訓著左tim... 之後佢媽咪就番黎lu...食完野...低b..老公無啦啦話打牌...咁佢地3個就度打啦...老公係咁win呀!我旺佢呀!哈哈... 10點幾就走lu...番到屋企成11點lu...沖完涼就傾電話啦... 夜d訓lu....zzz |