




|
2006 年 4 月 6 日 星期四 攰呀!* 今日番學呀!!唉 一早上兩堂就係phy喇...miss何過左身...冇堂上!!好慘呀~ 今日d堂過得好快!!放左學就番學就番工lu!!早左成半個鐘番去..超乖.....哈哈~~ 琴日琴日...我又見到d唔應該見到既野...唉...點解我要咁醒呀....唉唉唉.... 我今日問佢...0野咀..但係我見到我都0晒咀....新機...舊相...強呀!!好後悔睇左...其實我都唔係有心睇到....唉...我已經唔睇sms個d咁既野架啦...我send相ja...咁都有錯..咁都要俾我睇到....係咪咁玩野呀?知得多未必係好事!!真係咩都唔想聽唔到咩都唔想睇到呀!!好啦好啦~~依家....低死呀!! 但係我冇發脾氣喎~~跟住我問gigi啦...如果佢遇到d咁既情況會點...佢話肯定發脾氣...嬲死佢!!但係我冇喎~~係咪好大方呀?發脾氣又辛苦...自己收埋又係辛苦...我開始覺得好煩呀!!係咪我既問題呢...gigi話正常既女仔都忍唔到...我好正常喎~~唔通唔係?冇可能啦!!唉....down... 輸不起的一個女子 埋藏在內心某些陰暗處至痛不止 若是現在知錯也不遲 無論做幾多我也可以
|