




|
2006 年 7 月 24 日 星期一 2006-07-24 22/7 成日都同老公一齊既..晚上去安娜食飯啦...細佬send野俾我話阿媽去醫院...我食緊飯個時已經好擔心...平時佢有咩事都係我同佢去醫院架ma...細佬根本handle唔到...跟住番左屋企啦!睇電視..等等等...等左好耐呀!仲未番...等到差唔多天光先訓左...第日要番工呀!見到佢隻手指包住晒..都睇唔到有幾嚴重...十指痛歸心呀...陰公! 21/7 番工...都有d擔心呀媽..走個時佢仲訓緊.!晚上番大棠..第日要番工....唔想咁早起身..! 22/7 番工..走個時隻豬仲訓緊呀...超可愛呀!今日番工好攰..攰到爆呀!跟住夜晚同佢傾電話...都唔知你發咩神經呀!冇你咁好氣! |