




|
2006 年 3 月 23 日 星期四 開心開心! 今日番學呀...整班戟呀...好好味呀..豬豬都話好味..showshow都話好味...>w<好開心呀!! 放學去左老公度...佢好懶呀!!番工番7點就訓到7點先起身...又遲大大大到lu...落到元朗...去三上食壽司...好飽呀!!好味!!呢排自己重左呀...一日都係edward....同佢一齊就成日食野...有時又食埋d唔等洗既野....show話我重呀..!!>~<"唔制呀...但如果佢話我肥左我會開心d囉...嘻嘻!! 之後9點幾就番屋企喇..沖完個涼就傾msn喇...`同mango傾...原來我地一直存在有誤會...如果多d溝通就會好好多...佢唔知我要咩...我唔知佢要咩...其實我想要人關心我...愛錫我囉..我唔想拍散拖呀!!想認認真真...安定d...好好戀愛!!mango話我俾唔到安全感佢...但其實我都feel唔到囉!!我地之間既誤會令我地搞到咁...都幾可惜..!! 不過依家我應該搵到啦...一個錫我既人..!!我會用心好好愛佢!!佢付出幾多...我知架....你會有回報...我最唔想就係我認真時先黎受到傷害囉....我feel到你認真...我都想我自己冇feel錯喇!!我只想簡簡單單俾人愛錫...其他野一d都唔重要...只要係對我真心就得啦!!知唔知呀!! |