| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-08-03 07:26 PM |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
好糗>.<  |
呀~~今日好糗呀!!!今日我Swimming啦!!咁我差幾個月就12歲,咁要12歲先可以自己入!!但係上一次個好好人既呀姨都俾我入,but今次條八婆唔俾喎........搞到我同梁安之等左兩粒鐘,搞到我好嬲!!!跟住我搵林盛恩Daddy先入得!!我地入個陣,咪係度才佢囉!!!哈哈哈!!!我同梁安之重幫佢改左一個好岩佢既名"嘛甩婆"!!!KaKa!!! |
| 刊登時間︰2006-07-22 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
| 開心死!!! |
HiHI!!!好耐冇打日記啦!!!我入到林漢光啦!!!我去註冊個陣,將佢張表填到"烏尼媽叉"!!!笑死我!!!俾我呀媽鬧,跟住我駁返佢"咁叻!!!你填吖笨!!kaka!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-14 04:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
好o野~~~  |
Hello!!我考到第二志願呀!!!Happy呀!!!超開心!!!我今日返學冇拎電話,一知道消息,就拎左琦琦既電話,打俾呀媽!!!好開心呀!!!希望各位六年級既同學都可以係中學既階段裡面,可以做好d&開開心心!!! |
| 刊登時間︰2006-07-11 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
超唔開心囉!!  |
今日超唔開心囉!!!我想去睇戲又唔得,去邊度都唔得!!我唔覺得佢邊度都唔俾我去就保護我,錫我囉!!好似咩都佢岩晒,我錯晒囉!!每次都係咁架啦!!我邊度都冇得去,一定要跟住佢,超唔想喎!!!乜都佢講晒!!我無話可說囉!!! |
| 刊登時間︰2006-06-30 02:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|