| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 11 日 星期六  |
星期六  |
唉!Help呀!我唔識作𠴱篇論文呀!唉.........算啦!都注定唔掂架啦!
重有呀!我呀媽8點就嗌我起身!我唔理佢繼續訓,唔理得佢咁多!好眼訓呀!
|
| 刊登時間︰2006-02-11 11:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 10 日 星期五  |
| 講d嘢俾你哋聽吖........ |
又一次呀!死人忽忽黎度背d對白:padora,我哋支持你,又話...................唉!你唔會明架啦!
我哋個個喺度笑,跟住又黎度扮暈,哈哈!超好笑! |
| 刊登時間︰2006-02-10 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 10 日 星期五  |
哈哈!~*  |
嗨!我今日好悶呀!好睬有人部我o者!
今日放學𠴱陣,我啤住"你與福",佢同劉sir講:呀sir,佢啤我呀,喂!過黎!哈哈!笑死我! |
| 刊登時間︰2006-02-10 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 4 日 星期六  |
hap0py birthday!  |
Happy Birthday!今曰係人人生日,但係就冇利是收,真掃興!
我呀哥就真係今日生日,so冇人覺得有乜特別。真係抵死!哈哈! |
| 刊登時間︰2006-02-04 02:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
我返黎喇!!!!!!  |
我返黎喇!
我返咗去呀姨度,so...............
我今年新年收咗3千幾蚊利是咋,真係慘! |
| 刊登時間︰2006-02-03 03:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|