| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 30 日 星期二  |
| 無力,, |
今日行返屋企個陣好得閒,,就係度諗,,
我從小到大都是無挑戰勝的,,
我害怕輸的感覺,,
有把握的事才會去做,,
沒有把握的,,為什麼要做,,
我怯,,
那究竟不嘗試新挑戰是聰明還是愚笨,,
呀哥返左黎,,我都冇主動去叫佢留低陪我,,
即使佢出街,,同埋我好想佢留係度,,我都永遠唔會做主動,,
哈哈``所以有時我都唔知自己想點,,
我地班女仔分裂都有一排啦,,
乜都已成過去,,但我從來唔會掙取大家做返好朋友,,
但其實我都想,,因為嬲都嬲完啦,,
我小學又係咁,,中學又係咁,,
我以為上到中學可以唔駛再玩呢d杯割遊戲,,點知,,
算啦,,
|
| 刊登時間︰2007-01-30 09:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
| 啦啦隊 |
今日要返去練啦啦隊,,好無奈,,
今朝同淇淇傾電話,,搞到做野好慢,,呵呵,,
之後就搭86k,,本來見到一隔86k,,不過淇淇話佢未到,,咪唔上囉,,
點知淇淇話佢去到個陣岩岩隔86k到左,,激死,,
之後就去左食A-1既冬甩,,好滿足喔,,
返到學校個陣,,見到好多人著便服,,先知俾人老點左,,
唉,,上到禮堂,,都唔上嗌,,覺得好悶,,因為唔敢嗌,,怕羞,,
但掉左位之後,,就好放心咁嗌,,因為d大聲既人係隔離,,唔會覺得樣衰囉,,
覺得好好玩,,唔會悶,,
放左就好開心咁去食飯,,唉,,無奈,,
算啦,,唔理啦,,跟住同淇淇去左沙田買筆筆,,
好好笑,,呵呵,,
之後就返左黎啦!!
有咩再補充啦!! |
| 刊登時間︰2007-01-27 02:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 26 日 星期五  |
| picnic day |
尋日係Picnic Day,,我地唔燒野食,,
點知冇野食,,狂食零食,,呵呵~~
之後就玩呀玩,,好無聊,,
悶到腳仔軟,,
今日就要去老人院,,好早起身,,攰死,,
我地唱歌表演完個陣,,潘曉儀幫Sharon開個盒糖,,點知d糖跌晒落地下,,
個個唔知邊個就幫手執,,點知地下重有一小粒,,
我就拎黎掟佢,,佢以為我唔敢,,呵呵,,
好好笑,,之後tebbie唔舒服,,
我就好似扶皇太后咁扶佢返去,,
之後就話左俾Kelvin聽,,我帶佢上去廁所,,
我同淇淇就一面玩NDS,一面等,,
悶......... |
| 刊登時間︰2007-01-26 12:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
| >.< |
今日睇左佢既日記,,諗起她跟我說的一番話,,
很可憐,,
我唔想咁,,但無法阻止事情發生,,
一直唔想既事發生左,,冇心情寫了,,
再會吧,, |
| 刊登時間︰2007-01-22 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 27 | »
|