| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
| 2007-01-19 |
今日今日爆唔開心呀,,
無奈地,發生左,,
今日見到呀J,,同佢講左d野囉,,冇乜既,,
係我睇到封信之後,,好唔開心,,
一班以前好fd既人,,
分裂了,,
感情出現了裂痕,,就不太可能挽回,,我係咁諗..
但唔知點算,,所以我想搵淇淇同機包傾計,,
之後我去左行街街,,
見到清秀同胡雅然,,連撞5次.......
之後見到鄭碧玉,,佢話"掛住我都唔駛咁既..."
我無奈咁話"我呀........無野囉......",,
大家都係度笑!!
行到腳痛呀..攰到死......
唔打啦,,有野再講啦!!
|
| 刊登時間︰2007-01-19 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 18 日 星期四  |
| 練波 |
今日呀sir要我地去練波,,佢自己遲左半個鐘,,
我問呀sir"呀sir,,你又話兩點既?依家兩點半啦波!"
呀sir無奈咁答返我"我開會趕到死死下...."
之後又練波啦,,攰到死,,吖唔係,係笑到死,,
跟住我同機包&朱朱去左玩,,笑到腳仔軟,,
不過我地見到d唔想見既野,,之後就同個d人講走啦,,
之後就唔駛講啦!!
我同機包返左新港城,,本來去買野架,,
不過好攰,就上左淇淇屋企,,好開心,,
我又幫佢爭奪到兩條賽道,,
一共四條!!呵呵~~
之後我呀爸要我買蔥,,就要走啦,,拜拜!!
唔捨得添,,哈哈!!
|
| 刊登時間︰2007-01-18 08:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
| 生日快樂 |
今日係羅羅一年一度既大日子--生日!!
我地幫佢搞左一個盛大既生日會!!
等我重頭說起啦!!
今日係考試既最後一日-英文oral,
我一共飲左兩盒大既lemon tea,,好滿足,,但好肚痛,,
我考個陣時,連我都唔知自己講緊乜,好驚吖嘛!!正常!!
因為個個都係咁!!呵呵~~~~
之後等左羅羅好耐,,唔耐煩!!
佢終於都落黎啦!!好Happy!!
之後就接機包個妹--機包妹...呀!唔係!!係Tiffany Ho~~
佢好得意,一見到我就嗌"珊姐姐",,
我平時似個BB,,因為女仔之中,,我最細,
所以當我榮升姐姐既時後,,好自豪!!呵呵~~
跟住去到都唔知幾點啦!!之後不停地唱k!!
自從升左上中學之後都冇唱k lu!!
我同淇淇成日合唱!!
之後就影貼紙相,,好開心呀!!呵呵~~
之後羅羅話佢呀媽要佢搭免費巴,,
我唔想搭,不過最後都搭左,,因為我唔想自己一個,,
我地不停咁傾,,題目係.....秘密!!
好開心啦總之今日!!
之後返左黎屋企,,悶到腳仔軟!!
唉..........
好enjoy同淇淇,羅羅相處既時間,,
因為真係好free,乜都唔怕講!!
好愛你地呀!!啜~~
|
| 刊登時間︰2007-01-17 08:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
| 2007-01-16 |
今日如常地又上左淇淇屋企,點知佢呀爸係屋企,
我又除左呔,又摺起衫袖,我即刻跑去第二邊,搞好先入去,,
今日Nana又俾波子嚇到喊啦!!
我地去左公園玩,我地打完千秋,就去左第二個細公園,,
淇淇又上左去,去朱朱,我諗左好耐,,終於上左去,,
好開心呀!
跟住又去返個個公園,見到個個細佬一邊同我地講野,一邊訓低左,,
嚇到我腳仔軟,,
原來佢有個呀哥,,佢呀哥扮Spider Man俾佢睇,,
我同朱朱幫佢禁下條骨,,
佢呀哥重表演左好多野俾我地睇,,
我地o晒咀........超勁呀!!
好開心,上返去,朱朱同Nana走左,,
我同波子坐埋一齊,我輕輕咁摸佢,,
佢舒服都訓著左,,好自豪!!Happy~~ |
| 刊登時間︰2007-01-16 03:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
| 開心喔!! |
今日可以話係考試既最後一日,,好開心,''
之後去左淇淇屋企,我地係打的去,
佢地一人俾5蚊,其他我包底,,
咁就用左27蚊啦!!
之後上到去就嗌mac食囉!!
我地不停咁打機,,打機,,好happy呀!!
跟住呢,cindy同sharon就走左,
羅羅同Nana俾淇淇同佢隻狗嚇到呀媽都唔認得,,
入左廁所,,跟住我出去禁們鐘,,嗌幾聲,,
佢地以為波子走左,,就行出黎,,
淇淇就嚇佢,羅羅個頭差d俾波子食左,,
哈哈!!
好開心呀今日,,打住禁多先啦!!
|
| 刊登時間︰2007-01-15 02:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 27 | »
|