第1堂,中文,考口試~
黃運晏柴到miss歐隻腳,哈!哈!超好笑!

第2堂,中文,悶爆
,都唔知自己做過d咩~
第3、4堂,英文,本來幾專心既,但係之後就冇心機~
小息,miss 拉過左黎送禮物,我問佢其實姓咩,佢話佢叫黎燕青啵,個名有點奇怪,
之後重話比我地知紅色暴雨
,好開心呀!

之後校長宣佈話要等到安全既時候先放得學,
,姐係上多2堂先算啦~

第5、6堂,I.H.,小測,好多都識呀~
ya~ya~
希望可以裸到高分啦!
lunch,又有宣佈,話走得啦!
So Happy!

去左樂富同阿妹、媽咪食飯,
之後回家,又要同人補習,好累呀!
|