Kathy
珍惜眼前人啊!
今日好悶呀!
食完早點就反屋企,
之後冇出街,悶死.....................
~啟示~
大家都知道就黎考試啦!
為左要唔比我阿媽話,
只好停打日記•••
﹝不過我有時都會on msn ,大家掛住我就add我啦!﹞
希望大家見諒!
考完試再見啦!