Kathy
珍惜眼前人啊!
今日天氣好好,
但我既心情就好差,
見到自己既成績....
i.h. 49分(差一分就合格啦)><"
eng ge 54.5分(剛合格),差爆!
eng oral 24分(又係差一分合格),
eng listening 31分,好差!
數學 長題目 79分(佢話有進步,但係我唔覺)
選擇題 47.5分(極差!)
唉~ 我既成績真係好差!!
今日焦頭早,我唔記得戴雨傘,
結果變左一隻「落湯雞」,
好橙呀!
行到半路,我見到一個同學係對面馬路,
佢好好人呀!
'姐'埋我,我唔知點解有d尷尬,
我未試過有人咁好心'姐'埋我,
一直低著頭...
去到學校門口,佢話要等人,同佢講左多謝之後就反入學校,
平時見佢串到死,估唔到佢會'姐'埋我,
人總會有善良既一面。
今日考得都幾好,希望能祼到好成績啦!