Kathy
珍惜眼前人啊!
今日焦頭早,我同小妍、黎嘉欣....去找凌太分,
好開心呀!我既成績都幾好,
我現在只擔心英文同 i.h. ,我怕唔合格呀!
之後就去考口試,好ok啦!
希望聽日會考得好啦!
今日係英文考試,好難呀!有好多都唔係好識。>.<
放學果振見到一個同學,唔知點解佢好主動咁同我同黎嘉欣講野,
真係有d奇怪......佢話我既性格一時一樣,時好時壞。係咩?
其實我心唔好都係因為我隔離個個好煩,煩到我死,
上次我唔舒服我隔離個個又係咁問我野,我煩!
之後我就發皮氣,可能就係因為咁,佢就話我性格時好時壞啦!
反到屋企,我同一個 fd fd send e-mail ,佢話佢男朋友對佢好好,
希望佢地永遠都咁開心啦!