Kathy
珍惜眼前人啊!
今日是母親節,
我同呀妹各比100蚊媽咪買禮物,
我媽咪買左燕窩,
我試左一口,
好難食呀!
之後,媽咪買左個蛋糕食,
用黎慶祝母親節同我生日,
我重有生日利是收tim,
so happy!
今日同得得意、朱仔、師父仔、康0、林燕重有albee去尖沙咀,
影完相之後我就同得得意去食lunch,
唔理師父仔、朱仔同康0,哈哈!
講笑姐~其實我都好想同你地一起,^ ^
下次啦!下次我再同你地一起。