◤╳☆貓貓小天地☆╳◢

貓貓惡魔主義就係我,所有被遺棄的東西也在此

 
←按圖圖入我個網網la~
←按圖圖入我朋友個妹ge網網~~
←我朋友ge網網~~~
 
kati1231
暱稱: 小月
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
NEW!!!!!!!!!
多謝合作!!!
2006-08-03
計一下!!!!
2006-08-02
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
☆卡通總部★
星羅電影
崇網址
死亡歌
http://video.google.com/videoplay?docid=841136968231734852&sourceid=searchfeed
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 



重臨舊地愉快

今日食飯時,估唔到弟兄竟然提議買燕窩俾碧翠,雖然我地都唔知究竟燕窩對咳有冇幫助,不過見弟兄們突然間咁細心,就即管去買啦!其實我地無一個人識得去買,所以都係"憑信心",哈!買完之後,d弟兄竟然無一個肯拿著那樽燕窩,都唔知點解。不過弟兄又好積極咁搵碧翠的蹤影,最終搵到,我地就一大堆人走上翠屏送禮,碧翠當然好surprise啦,不知是真是假,她擦了眼角一下話好感動,最後佢係強調要多為佢禱告!

今晚就預祝婉琴生日一齊去左酒樓食飯,整晚大家都嘻嘻哈哈,好開心呢!也笑得個口有點攰!
有好多特別的畫面:
d餸黎哂,但主角未到
主角黎到,我地一齊打開蓋
一齊乾杯
唱特別版生日歌
食東瓜盅食到見底
只得我們三個默默分享一隻雞...
突然被踢爆有蛋糕
高要求的拍攝畫面
不平均分的蛋糕 (唔好意思,切得很差)
有人失魂漏野
............

一班朋友開開心心食飯,無論食d乜,都係好開心,好好味!

刊登時間︰2006-08-01 11:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 



不用暫停日記驚訝

不用暫停日記,,-3-

  我部電腦好返,,

 

     有事打比我(60369083)

 

唔好日日打比我

刊登時間︰2006-08-01 11:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 



-0-吵了!無奈

今天,,,,起來,,,跟媽媽去賣書本...."但我十分不鋸她,,,[[有很多的因素]]"

賣完書本回家.....回家後再出來...."拎書本給阿琳所以上了阿琳的屋企...

因為書本有很多,,,,所以我決定了分開2次,,,,"-0-"   上了阿琳的屋企煲碟,,,

看番龍咁威2,,,仲係咁笑爆-0-..............呵呵!!!!!!!!!

過了不久,,,給別人發現了,,,-3-!!!!! hehe,,,追縱探測器.-3-!

後來過了一會兒,,,我也回家了...............................................呵呵-v-"

ps"__如果我跟你們說,,,,我在阿琳的家....你們會怎樣呢?_ ?凸別是"你" 

                  但我明白到不應該講大話,,,,所以我甘願受罰,,,,,,,

                自問自己很有苦心去令你們開心,,不受一面的冷落""

                我在她的家,,不是不可告人的秘密,,,,只是有人會...呷醋的"

                                        好啦,,,請你地食番包煙-0-.....咁樣得唔得?_?

    很多謝阿琳的媽媽要請我食飯.....期待見你的一面"

刊登時間︰2006-08-01 11:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 



牙媽滿足

好耐冇打日記LUUUU.....

放左暑假都幾耐下喇.....

深深感受到原本暑假系好悶...悶...架//

放暑假哩十幾日差吾多日日都打牌...打牌...

悶死喇!!!!!

暑假仲有好多野未做牙

又未買書書

又未做暑期作業..

不過暑期作業都系臨尾果幾日先抄架喇,,,

哈哈~~~

今日牙媽吾洗番工,,,

系屋屋冇野做,,,

3點中去左牙妹屋屋開枱喇又,,,

開左半個中都吾夠,,,

就話佢牙媽番緊泥,,,

唉,,,無奈LOOO...

THEN番屋屋冇野做,,,

悶...悶...悶...

一日就系甘過左LU....

希望牙媽聽日要番工喇,,,

呵呵....

甘就有得叫人泥開枱喇,,

冇甘悶牙麻...嘻嘻!!!

好想打波牙,,,

各位波友們,,,,

搵日去打波LOO!!

吾想再留系屋屋發霉喔!!!!!

刊登時間︰2006-08-01 10:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 



大富翁開心

又好耐冇打日記喇....

唉,,,哩個暑假好悶牙...

哩排就系度玩大富翁...

前排就開枱....

遲D吾知做咩呢????哈哈~~~

原本諗住聽日去表姐度架麻...

點知阿老媽子又吾俾喎...

超~~甘米算LOO..吾去LU,,

下個禮拜去打波牙,...

好開針牙...嘻嘻...!!

冇野打LU...

MACY今天的日記到此為止,,,多謝收看!!!嘻嘻!

刊登時間︰2006-08-01 10:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]