| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
重臨舊地 |
今日食飯時,估唔到弟兄竟然提議買燕窩俾碧翠,雖然我地都唔知究竟燕窩對咳有冇幫助,不過見弟兄們突然間咁細心,就即管去買啦!其實我地無一個人識得去買,所以都係"憑信心",哈!買完之後,d弟兄竟然無一個肯拿著那樽燕窩,都唔知點解。 不過弟兄又好積極咁搵碧翠的蹤影,最終搵到,我地就一大堆人走上翠屏送禮,碧翠當然好surprise啦,不知是真是假,她擦了眼角一下話好感動,最後佢係強調要多為佢禱告!
今晚就預祝婉琴生日一齊去左酒樓食飯,整晚大家都嘻嘻哈哈,好開心呢!也笑得個口有點攰!
有好多特別的畫面:
d餸黎哂,但主角未到
主角黎到,我地一齊打開蓋
一齊乾杯
唱特別版生日歌
食東瓜盅食到見底
只得我們三個默默分享一隻雞...
突然被踢爆有蛋糕
高要求的拍攝畫面
不平均分的蛋糕 (唔好意思,切得很差)
有人失魂漏野
............
一班朋友開開心心食飯,無論食d乜,都係好開心,好好味!
|
|
|
不用暫停日記 |
不用暫停日記,,-3-
我部電腦好返,,
有事打比我(60369083)
唔好日日打比我
|
|
|
-0-吵了! |
今天,,,,起來,,,跟媽媽去賣書本...."但我十分不鋸她,,,[[有很多的因素]]"
賣完書本回家.....回家後再出來...."拎書本給阿琳所以上了阿琳的屋企...
因為書本有很多,,,,所以我決定了分開2次,,,,"-0-" 上了阿琳的屋企煲碟,,,
看番龍咁威2,,,仲係咁笑爆-0-..............呵呵!!!!!!!!!
過了不久,,,給別人發現了,,,-3-!!!!! hehe,,,追縱探測器.-3-!
後來過了一會兒,,,我也回家了...............................................呵呵-v-"
ps"__如果我跟你們說,,,,我在阿琳的家....你們會怎樣呢?_ ?凸別是"你"
但我明白到不應該講大話,,,,所以我甘願受罰,,,,,,,
自問自己很有苦心去令你們開心,,不受一面的冷落""
我在她的家,,不是不可告人的秘密,,,,只是有人會...呷醋的"
好啦,,,請你地食番包煙-0-.....咁樣得唔得?_?
很多謝阿琳的媽媽要請我食飯.....期待見你的一面"
|
|
|
牙媽 |
好耐冇打日記LUUUU.....
放左暑假都幾耐下喇.....
深深感受到原本暑假系好悶...悶...架//
放暑假哩十幾日差吾多日日都打牌...打牌...
悶死喇!!!!!
暑假仲有好多野未做牙
又未買書書
又未做暑期作業..
不過暑期作業都系臨尾果幾日先抄架喇,,,
哈哈~~~
今日牙媽吾洗番工,,,
系屋屋冇野做,,,
3點中去左牙妹屋屋開枱喇又,,,
開左半個中都吾夠,,,
就話佢牙媽番緊泥,,,
唉,,,無奈LOOO...
THEN番屋屋冇野做,,,
悶...悶...悶...
一日就系甘過左LU....
希望牙媽聽日要番工喇,,,
呵呵....
甘就有得叫人泥開枱喇,,
冇甘悶牙麻...嘻嘻!!!
好想打波牙,,,
各位波友們,,,,
搵日去打波LOO!!
吾想再留系屋屋發霉喔!!!!!
|
|
|
大富翁 |
又好耐冇打日記喇....
唉,,,哩個暑假好悶牙...
哩排就系度玩大富翁...
前排就開枱....
遲D吾知做咩呢????哈哈~~~
原本諗住聽日去表姐度架麻...
點知阿老媽子又吾俾喎...
超~~甘米算LOO..吾去LU,,
下個禮拜去打波牙,...
好開針牙...嘻嘻...!!
冇野打LU...
MACY今天的日記到此為止,,,多謝收看!!!嘻嘻!
|
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|