◤╳☆貓貓小天地☆╳◢

貓貓惡魔主義就係我,所有被遺棄的東西也在此

 
←按圖圖入我個網網la~
←按圖圖入我朋友個妹ge網網~~
←我朋友ge網網~~~
 
kati1231
暱稱: 小月
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
NEW!!!!!!!!!
多謝合作!!!
2006-08-03
計一下!!!!
2006-08-02
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
☆卡通總部★
星羅電影
崇網址
死亡歌
http://video.google.com/videoplay?docid=841136968231734852&sourceid=searchfeed
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 



冇乜特別野做無奈

今日冇乜特別野做,,,

終於諗好左喇,,,

都系吾去佛山喇!!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-31 02:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



2006-07-31

今朝番7點,,, (  )  ( 可唔可以 ar ??? )

教左鬧中架,,,,

但系個中响左我都仲吾起身,,,

訓到7點2先彈起身,,,

番到學仲有大把人未番,,,

唉,,,早知訓多陣喇 >3<'

放學去搵陳S!R,,

諗住同佢講話吾去佛山架嘛,,

點知撞到川叔,,,唉. . . ==

THEN俾佢話左一陣,,,

又話吾想俾個位其他球隊既人,,,,

又話佢幫我出廿蚊,,(廿蚊不如吾好出. . . )玩野==

THEN又講哩樣又講果樣....

算, , , . . .

點知番到 H O M E川叔又打泥,,,,

又叫我聽日交$$$$. . .

我都冇話去>3<'

唉. . . . 好無奈牙==

算..算..算......

刊登時間︰2006-07-31 02:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



打打下呆滯

今日9點番學, , , ,

咩宗教分享喎,,,,,,

好悶牙,,,

番到HOME,,,

家姐叫齊腳打牌,,,

攪到我冇得打TIM >3<'

THEN佢D FD走晒,,

到我同哥哥打,,

打打下我家姐又打....

再打打下朱LIN打泥話好悶,,,

又過泥一齊打,,,

THEN超恐怖牙,,,,,

吾打喇,,,

好驚.....==


刊登時間︰2006-07-31 02:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



佛山不安

尋日去完佛山番泥喇,,,

系果度玩得好HAPIII牙!!!

今次我地女仔住''賓館''

男仔住''酒店''牙牙!!

吾制牙,,,

不過果間賓館都OK既,,\

但系衰就衰在有勁多[[麻甩佬]]喇,,

搞到我地成班人都勁驚LOOO,,,

第一日我同暴龍訓

第二日同阿包訓,,

第三日同蚊蚊佢地訓...

第三日原本諗住系阿包度訓架,,

但系我地去左蚊蚊果度玩誠實與大膽,,

個個都系果度表白晒喇....

THEN阿包又落左泥喎

玩到勁夜牙!!!

SO我地冇番房,,

就系甘6個人迫埋系2張床LUUUU!!!

第四日就搭車走人,,,

好吾捨得牙!!!

甘岩哩日牙恆病左喎

搭車果陣我地成班羽毛球既人堆埋一齊,,

除左KAWAMII同暴龍,,

搭車同等車既時候我地講左好多野牙,,

但系又系甘俾人''卑''住晒,,

到左天耀之後我同蚊蚊同口水佬番天盛先,,

THEN再系M記搵羽毛球隊既人

(除KAWAMII,,暴龍,,KAI子謙同梁賢楷)

我地系M記又系度玩類似誠實與大膽既GAME,,

HAHA,,系度爆大獲

勁好玩牙,,

E+同羽毛球隊D人熟左好多喇(男.女都系)

好開心牙!!!

不過E+都仲好[支力]牙!!

一日訓十幾個中,,

唉!!!

刊登時間︰2006-07-31 02:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



無奈不安

好耐冇打日記LUUUU.....

放左暑假都幾耐下喇.....

深深感受到原本暑假系好悶...悶...架//

放暑假哩十幾日差吾多日日都打牌...打牌...

悶死喇!!!!!

暑假仲有好多野未做牙

又未買書書

又未做暑期作業..

不過暑期作業都系臨尾果幾日先抄架喇,,,

哈哈~~~

今日牙媽吾洗番工,,,

系屋屋冇野做,,,

3點中去左牙屋屋開枱喇又,,,

開左半個中都吾夠,,,

就話佢牙媽番緊泥,,,

唉,,,無奈LOOO...

THEN番屋屋冇野做,,,

悶...悶...悶...

一日就系甘過左LU....

希望牙媽聽日要番工喇,,,

呵呵....

甘就有得叫人泥開枱喇,,

冇甘悶牙麻...嘻嘻!!!

好想打波牙,,,

各位波友們,,,,

搵日去打波LOO!!

吾想再留系屋屋發霉喔!!!!!

刊登時間︰2006-07-31 02:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]