| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
冇乜特別野做 |
今日冇乜特別野做,,,
終於諗好左喇,,,
都系吾去佛山喇!!!!!!!!
|
|
|
2006-07-31 |
今朝番7點,,, ( ) ( 可唔可以 ar ??? )
教左鬧中架,,,,
但系個中响左我都仲吾起身,,,
訓到7點2先彈起身,,,
番到學仲有大把人未番,,,
唉,,,早知訓多陣喇 >3<'
放學去搵陳S!R,,
諗住同佢講話吾去佛山架嘛,,
點知撞到川叔,,,唉. . . ==
THEN俾佢話左一陣,,,
又話吾想俾個位其他球隊既人,,,,
又話佢幫我出廿蚊,,(廿蚊不如吾好出. . . )玩野==
THEN又講哩樣又講果樣....
算, , , . . .
點知番到 H O M E川叔又打泥,,,,
又叫我聽日交$$$$. . .
我都冇話去>3<'
唉. . . . 好無奈牙==
算..算..算......
|
|
|
打打下 |
今日9點番學, , , ,
咩宗教分享喎,,,,,,
好悶牙,,,
番到HOME,,,
家姐叫齊腳打牌,,,
攪到我冇得打TIM >3<'
THEN佢D FD走晒,,
到我同哥哥打,,
打打下我家姐又打....
再打打下朱LIN打泥話好悶,,,
又過泥一齊打,,,
THEN超恐怖牙,,,,,
吾打喇,,,
好驚.....==
|
|
|
佛山 |
尋日去完佛山番泥喇,,,
系果度玩得好HAPIII牙!!!
今次我地女仔住''賓館''
男仔住''酒店''牙牙!!
吾制牙,,,
不過果間賓館都OK既,,\
但系衰就衰在有勁多[[麻甩佬]]喇,,
搞到我地成班人都勁驚LOOO,,,
第一日我同暴龍訓
第二日同阿包訓,,
第三日同蚊蚊佢地訓...
第三日原本諗住系阿包度訓架,,
但系我地去左蚊蚊果度玩誠實與大膽,,
個個都系果度表白晒喇....
THEN阿包又落左泥喎
玩到勁夜牙!!!
SO我地冇番房,,
就系甘6個人迫埋系2張床LUUUU!!!
第四日就搭車走人,,,
好吾捨得牙!!!
甘岩哩日牙恆病左喎
搭車果陣我地成班羽毛球既人堆埋一齊,,
除左KAWAMII同暴龍,,
搭車同等車既時候我地講左好多野牙,,
但系又系甘俾人''卑''住晒,,
到左天耀之後我同蚊蚊同口水佬番天盛先,,
THEN再系M記搵羽毛球隊既人
(除KAWAMII,,暴龍,,KAI子謙同梁賢楷)
我地系M記又系度玩類似誠實與大膽既GAME,,
HAHA,,系度爆大獲
勁好玩牙,,
E+同羽毛球隊D人熟左好多喇(男.女都系)
好開心牙!!!
不過E+都仲好[支力]牙!!
一日訓十幾個中,,
唉!!!
|
|
|
無奈 |
好耐冇打日記LUUUU.....
放左暑假都幾耐下喇.....
深深感受到原本暑假系好悶...悶...架//
放暑假哩十幾日差吾多日日都打牌...打牌...
悶死喇!!!!!
暑假仲有好多野未做牙
又未買書書
又未做暑期作業..
不過暑期作業都系臨尾果幾日先抄架喇,,,
哈哈~~~
今日牙媽吾洗番工,,,
系屋屋冇野做,,,
3點中去左牙哥屋屋開枱喇又,,,
開左半個中都吾夠,,,
就話佢牙媽番緊泥,,,
唉,,,無奈LOOO...
THEN番屋屋冇野做,,,
悶...悶...悶...
一日就系甘過左LU....
希望牙媽聽日要番工喇,,,
呵呵....
甘就有得叫人泥開枱喇,,
冇甘悶牙麻...嘻嘻!!!
好想打波牙,,,
各位波友們,,,,
搵日去打波LOO!!
吾想再留系屋屋發霉喔!!!!!
|
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|