◤╳☆貓貓小天地☆╳◢

貓貓惡魔主義就係我,所有被遺棄的東西也在此

 
←按圖圖入我個網網la~
←按圖圖入我朋友個妹ge網網~~
←我朋友ge網網~~~
 
kati1231
暱稱: 小月
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
NEW!!!!!!!!!
多謝合作!!!
2006-08-03
計一下!!!!
2006-08-02
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
☆卡通總部★
星羅電影
崇網址
死亡歌
http://video.google.com/videoplay?docid=841136968231734852&sourceid=searchfeed
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 



睇戲疑惑

今日九點幾起左身,,,,
因為約左敏妍同明月去睇戲,,
去睇"魔怪屋",,,正* xDD
換埋3*
就坐車去天端搵佢地,,
跟住行去嘉湖,,,,

去到戲院,,,
超多人!!!
到我地買飛個陣都淨番好少位,,,
揀左個超前既位,,,,
下次要早D買先得,,,,


"魔怪屋"都幾恐怖下,,,,
明月同敏妍D反應...
KAKA...
雖然我都幾驚,,,
睇完就番屋企LU,,,,

依家好悶呀,,,,
快D搵我傾計!!!!

刊登時間︰2006-07-31 03:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



玩玩開心

玩法"
講五個形容自己既句子,
令人地睇完之後一諗就諗到"呢, ***果個咪我囉"
玩完之後Tag俾五個人,
並每個人留低一句形容佢既句子,
被Tag果個人仲要貼番Tag人果個形容自己果句野出黎!

[ TaggED By* 楚欣,, ]
1. SA姐*呢.........好玩得,,成日同我打交*次次都係我失敗既\___/...果個咪係佢囉-33-"

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1. 呢.....成日比人串既,,,但係又當冇事發生既,,,果個咪我囉*
2. 呢.....有一個娘子,,,十三個妾待,,,果個咪我囉* xDD
3. 呢.....鐘意打排球,,鍾意到痴個隻,,,果個咪我囉*
4. 呢.....成日比人叫大白鯊Ar , SA姐 AR,,,,果個咪我囉*
5. 呢.....成日比明月打PAT,,,,果個咪我囉* XDD

 

TAG*

敏妍呢....有時好串嘴架,,,份人又直wo,,,但係好好人,,,又好為朋友既,,個個咪係佢囉,,/\/\*
明月呢....成日打人個PAT既-V-",,,又係好好人,,,係傾心事既好對像,,個個咪係佢囉,,/\/\*
恩仔呢...直頭係我至愛!!!xDD,,,又好人,,又鍚我*,不過有時多愁善感左D,,個個咪係佢囉,,/\/\*
曉喬呢...好好人架*,,但係個樣同年齢吾符合,,,好玩得,,,個個咪係佢囉,,/\/\*

刊登時間︰2006-07-31 03:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



虐鯊行動疑惑

今朝係我放左咁耐假..
第一次..
7點起身!!!!!
WHAT THE FUCK*
個肚又痛痛地WO....
但係都要番學校.. -33-"
依家轉左班,,,,
同敏妍一班,,,
狂係度笑 + 玩...
個MISS 超無奈...

上完就搵明月去m記,,,,,,
依家吃親都係m記.....
死得...
吃完就番去練波,,,,
跑成九個圈,,,
我地偷雞跑少兩個,,,,
KAKA*

練練下又落雨WO...
又番番去乒乓波"台"個度....
而 [ 虐鯊行動 ] 都慢慢開始左.....

                                                                                                 虐鯊行動大解剖!!!!

刊登時間︰2006-07-31 03:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



虐鯊行動大解剖滿足

兇手包括 : 阿晞 + 蠢 + 明月 + 阿 WinG ( F.3 個個 ) + 青蛙*

受害者 : SA姐*

虐鯊地點 : 乒乓波"台"

時間 : 不詳

虐鯊起因 : 好似因為SA姐打左蠢既腳 , 其後蠢想報復*

虐鯊經過 : 本身係蠢同SA姐之間既恩怨 , 但係不知為何有其他人土加入*

攻擊位置 : 集中係 PAT PAT  , 大脾 以及小腿

虐鯊結果 : 暫時未有*但SA姐好似重傷

備註 : SA姐曾向SIMON求救 , 但simon竟見死不救*


                                                                                           待續*

刊登時間︰2006-07-31 03:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 



開心愉快

今朝9點中就番到SCHOOL喇

今日系班排牙,,,,

期待左好耐架喇,,,,

所以特別開心

番左學一陣就開波喇

好快就到我地班喇

我地班第一場對1C,,

點知俾1C D白公串我地廢喎,,,死白痴...

THEN開左波一陣落RAIN喎,,,,

個比數系4:2 1C領先緊,,

落左一陣就冇落LUUU

個地下勁溼,,

要我地自己拖地喎,,,超

話甘快又開波喇,,,

我地系一人一分甘喎,,,

勁激牙打到...

點知到最後加時

我地班WIN左牙,,,

好開心牙!!!!!!THINKING GOD!!!!

1C個白公話我地班喎,,,,

我地認我地系廢牙,,,但系有人仲廢果我地LOOOO

牙,,,,YEAH'''

甘就入左4強喇....HEEHEE,,,

冠軍賽2CCC牙,,,,

原本諗住一定LOSE架!!!

點知都系打到超激,,,

差吾多架D分都,,,

到我地18分果陣甘岩到肥雞開波,,

點知系甘WIN,,WIN到廿幾分

到最後又系要加時,,,

我地又WIN左牙,,,

冠軍牙,,

個個都勁開心心心心心心牙!!!!!!

刊登時間︰2006-07-31 03:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]