琴日打完排球,
今日就PE堂,件3都唔係好乾!!!
今堂PE教HURDLE....... (我醫家仙知道點解劉"長"咁勁啦....)
我"誇"過去果陣,成個人K晒形.......
算~~因為都過到去!!^^
今日上IS堂,
悶......都係唔係好明佢講乜!!
週會講返上年D野~
今日最仲意上英文堂,因為其他堂都OK悶!!
之後放學啦!!哈哈!!^^
我去換3,打波啦!!
今日練開波果陣,我發覺自己大力左呀!!^^
之後我地係到講是非, (有D唔係咁岩XXX聽!)
之後樂兒問到我地係到傾乜,
即刻無人出聲!!^^ (呢班衰野呀!)
之後無幾耐就放學,返屋企啦......(閱讀全文)