話咁快就星期日啦!!
我返教會~
到左1點幾就返屋企食野~
之後就執野啦!!!>.<"
聽日返學啦!!! (話咁快就過左一個暑假啦!!)
希望聽日入到心目中ge班啦!!^^
今日早左d起身~
10點幾就起左lu!!^^ (真係正!^^)
跟住食野~玩電腦~~
睇影片~~~ (呢排成日睇~^^)
跟住到左1點幾就食野~~~
之後又繼續睇~
到左夜晚7點就食飯~~
之後返柔道~
今日柔道,恆師叔又帶果兩個黃帶來!!
之後又有一個藍帶, (唔知佢係邊個!!!......(閱讀全文)