琴日乜都無做,
係屋企到睇野~
今日11點幾仙起身~
之後梳洗~
跟住食野~睇《我的野蠻王妃》!^^
最後呢幾集有d慘.....
之後3點9就出門口,去商務買書,
順便去打手球!
之後4點半約左臭~
我地早左點點~
去左廁所~跟住出去~
無幾耐,d人慢慢咁返來~
一開始,踢左陣足球=.=|||... (o嘴....)
跟住就傳波~
無幾耐就開波啦!^^
我地10個人,分開左兩組,
之後我係"小學雞"果隊~ (唔知係唔係咁叫!)
跟住我地上半場係落後嫁!!
之後我地下半場羸左呀!!哈哈!^^ (好開心呀!^^因為我入左一球!)
之後我地就走人lu~
今日打手球都唔係好攰~^^
但係....同yoee講..我唔係乜乜嫁=.=....
同埋.....ashley...呢次我認係忽略左你!>.<"
至於臭....我唔知....
|