今日傻左,7點幾,8點起左身......
之後玩電腦,到左10點幾仙食早餐~
跟住1點半就同菁搭71k去新街市,圖書館~
我地終於搵到一本適合ge英文書!! (做book report)
之後我地睇左一陣,我就肚餓啦!!>.<".... (醫家2點幾啦..)
我地去左m記食野~~^^
菁食麥樂雞餐,我食板燒雞腿餐+4件雞翼~ (好味!^^)
之後係到傾計~~
4點幾就返去圖書館~
我地借書返去做~之後就返屋企啦!!
我地係樓下公園坐左一陣,我就回家去~
之後我同家姐執好野,就去7仔食野~
跟住就搭車去新街市~返柔道~
我地換好3,就入去lu~
今堂得呀sir,陳sir,家姐,我,慧詩返左~但係慧詩d袍唔見左~
佢無上堂~so我地係到練~
我同家姐入式~~呀sir佢地自己係到入~
之後陳sir教我地招式,等我地用好d~~
佢教我地用肩鎖固~~佢話要將個膝頭哥"舌"入人地膊頭底下,
之後咬實牙關,谷住條頸,之後用力一拉!!!咁對方就好快投降嫁啦~
之後又教唔知咩鎖.....係成個人壓係對方上面,
隻腳"橋"住對方ge腳,
隻手由後面穿過人地ge頭,捉返自己ge腰帶,
跟住向上一揪,佢就一定投降嫁啦!!^^
今堂學左呢兩個鎖~^^真開心,又學到野~
之後落堂,我同家姐去左買野食~
跟住返屋企lu~
今日有d攰,不過有招學~哈哈~正!!
好驚咁快又唔記得左點打!!>.<"
|