琴日去左報名,
聽日就要上堂~ (英文)
今日11點幾仙至訓醒!
之後等一陣就食野,
跟住係到睇書~ (哈哈!幾聽話?!^^)
之後就睇表哥佢地玩電腦~
之後就睇書,同婆婆傾一陣計~
跟住就食飯~無幾耐,就出去買野食~
之後返屋企~hea一陣就沖涼~
跟住睇佢地玩電腦~食野~^^
跟住就訓覺lu~
今日10點幾起左身,
之後就去攞感冒茶飲~但係..唔記得買飯返屋企食=.=....
1點幾去大元食個魚蛋河~
跟住返到屋企...等呀哥打電話來...等到2點幾,3點佢仙打來!!等得好苦呀!
之後我地就出發啦!
跟住過關果陣,同呀哥失散左一陣,跟住一齊等大哥~
佢4點幾,5點仙來到呀!!豈有此佢!=.=...
之後我地到左惠州,
呀婆見到我地,
笑到見牙唔見眼!!!>.<"......(閱讀全文)