今日返教會呀!!^^
之後....我返屋企果陣.....落雨!!!!!!!
我咪搵個地方避雨lo!!!
點知愈落愈大!!!...
咁我見我攞左d書來,咁咪睇下lo~ 之後得多一陣,就無雨啦!!^^
我就返屋企lu~~~
之後就睇《咖啡王子一號店》~嘻嘻~真係好好睇呀!!^^
我今日睇晒啦!!^^
到左夜晚就係到執野,打機,做無聊野~~~~
之後就訓覺lu~^^
今日訓到11點幾仙起身~
之後一邊睇《咖啡王子一號店》一邊食野~~^^
跟住...睇到4點幾,
王祖X打電話比我,
問我到左未..... (呢個時候我仙記得要去打乒乓球..)
之後我即刻換3.執野.走人~~~^^
跟住我地5點到左富善體育館~
係咁係到打~...
醫家都打到有D攰...一陣間仲要上柔道呀......T3T
今堂新仔返左,我地做GE熱身,係平時ge兩倍.........(閱讀全文)