今日第二日派卷~
派中史,英文,普通話,世史~
中史:62/70 (都ok!^^)
英文:54.5/85 (嘩...幾驚唔合格..但係都唔高分!...T3T)
普通話:52/70 (都一般般啦.....)
世史:62/70 (呵呵!!同中史一樣!!^^)
今日又過左一關!!!^^
超正呢今日!!!今日下午1點同婷佢地去蝴蝶灣BBQ呢!!!^^ (仲要係唔洗比錢果隻!)
去到,換左3就開始燒烤~好熱!!!.......我地燒左野食,就去沙灘到玩,
係到玩水同埋沖浪!!!
d浪超正也!!!沖過來果下好high!!^^
之後我地係到玩沙~~
跟住5點幾就走人!!>.<"
今日影左d相呀!!!擺左係相簿到!!想睇就自己入去啦!!^^
哈哈!!今日太陽咁曬!!!一定有黑到ja!!^^
同埋今日....本來想打波,點知波漏氣....打一陣就無得打....
不過今日都好開心!!^^
|