嘩!!!今日8號風球,唔洗返學考試啦!!!
我又溫得中史唔熟!!!好彩有多一日溫ja!!
但係今日真係好大風!!!!正!!
我like!!^^
但係...d風聲有d恐怖!!!!.....
同埋...好多人受影響........
今日舅父來左~住一日?兩日?唔知佢....
醫家諗緊ge係.....考試考試考試!!!
我要打波呀!!做運動呀!!!!肥左好多!!!keep fit!!!!
向住目標進發!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日考數學~
都..OK GE~
放學就返團契~
之後同梁XX,YAN,佢細老,細妹去食飯~
跟住佢細老返左學,
我地就去街市,惠康買"送".......... (第一次唔係同呀媽一齊!!)
之後去YAN屋企~^^
我地係到玩電腦~
睇相~到左4點8到啦,就去接佢細老~
跟住佢送我,點知送到去我屋企!>.<"
之後係我屋企玩左一陣~......(閱讀全文)