今早打雷啊!!!
不能回教會了...........
我在10時多便起床,
然後便做家課。
我一會兒做功課,一會兒彈結他。 (我真的著迷了!!!)
一直到8時多,我們才吃晚飯。
然後我便洗澡,做一會兒家課。
到了1時多,我才上床睡覺呢!
今日7點,8點起左身~
之後食早餐,換3,往自修室去!!^^
跟住去到....仙知山6黑雨,無開=.=....
我9點等到12點幾=.=.... (不過其間識左一個人,佢教我英文......佢果D發音正唔正嫁?)
之後溫下HEA下,到左5點鐘就走人~ (都唔知溫左D乜!!!)
返到去.....執野,玩結他~^^
跟住家姐買M記上來呀!!^^ (超正的!!^^)
之後就出發LU~
到達後,我便去換衣服~
然後便幫忙搬蓆。今天...這個小孩...算吧!可能是我的錯......(閱讀全文)