今日~返學~
上堂都ok啦~
唔會悶~
中史....教得好快.....有d吸收唔到!!!>.<"
之後體育堂,
自由時間!!^^
我係到打排球~一陣係到"猜"波,一陣係到開波~
之後落毛毛雨~我行左入去雨天操場~
跟住就....."嘩"一聲!!雨~傾盆而下!!!
天氣真係搞笑!!!一陣時好好天,好曬;一陣時就落到勁大雨!!!
之後同翁翁打左一陣羽毛球~ (我好似係到玩野咁!>.<")
跟住就落堂lu~
換左3,上聖經~都唔會悶呀!!^^
之後中史要對卷~ (唔記得左幾分..但係一定合格GE!!^^)
跟住就返屋企lu~
今日PE堂.....開波開到好差......
我要打排球呀!!!T3T
|