今日訓到1點幾仙至起身也!!
跟住食早餐,hea左陣~
跟住呀姨返左來~同佢傾左一陣計!!
之後3點10就出門口啦!!
到左4點2就到左CPU門口~
跟住就返手球~
今堂係到練傳波!!
無幾耐,謝穎x流鼻血!!
仲要係-係咁流!!so call白車!!
呀sir問邊個陪到佢~
之後ashley問去唔去,咁我地兩個咪一齊陪佢去!!
跟住....上左車一陣,就止左血!
但係都照去醫院!
陪左佢一陣,6點幾我地就走啦!!
返返去北區公園~
點知落左堂啦!我地咪一齊返屋企!!
呀yoee同我地傾計~...我唔知佢中文名!!^^
之後就回家去~~
食左飯,呀姨就返深圳....咁快>.<"
之後就沖涼~
係咁多仙!
執野!聽日返大陸~!
|