KaTiE

2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天

攰呢! 分類: 未分類

今日一早5:15分就起床~

之後梳洗,換3,就去7仔食野~~

5:55就去CPU門口等yuki同wing~~我地去游水呀!!

之後..途中!!我見到有一個書包!係CPU都見到有人用呢個書包呢!!睇下↓

好搞野呀!!

我6點2左右就到左~~

跟住6:15分,wing打來,話飛緊來==...

無幾耐我地就出發lu~

我地行過去果陣見到有4條彩虹呀!!哈哈!!

第一次見彩虹就有4條咁多!!^^

 

 

今日都多人呀!!=.=|||

我地唔知幾點到,都唔知幾點走=.=..

但係我知我地係8點幾已經係昌運m記到食野~

之後我就返屋企lu~

返到去,食左野,吹下個頭同埋換左3就訓覺!!!

到左2點幾仙醒!!

跟住全到睇書?做功課?玩電腦???---唔記得左!!

 

差唔多3點到啦~我就執野!!!返手球!!!

之後3點就出門口,要買白色果d運動鞋!!...對腳大左d!

跟點知樓下果d鞋店執左笠!!!so去富亨買!!>.<"

之後就出發去上水啦!!!

今日最早到ge好似係我同臭~^^

跟住我地入廁所到hea~

無幾耐堃都到左~~

之後我地就出去坐~~

 

無幾耐就上堂~~今堂來左兩個女仔,佢地係兩姊妹~

但係睇佢地個樣就知佢地係玩體育ge!!!

因為..佢地對腳d肌肉.....好勁!!!勁過我呢!!^^

之後呀sir問佢地讀邊間學校...翜地...讀體藝嫁!!>.<"

唔怪得d  muscle咁勁!!!同埋!!佢地踢足球!!wow~~勁勁勁!!

 

今次教點捉住個波同埋傳波....我對手太細?!捉唔實個波呀!!!>.<"

就係因為咁,射波都有問題!>.<"

之後係咁係到練假動作!>.<"我腳底練到好痛!!>.<"

最後...仲要鬥快跑~~..好彩我就算腳痛,都未至於跑最後果個!!^^

之後就落堂啦(7點)~^^但係...今堂都好攰呀!!!

我返到屋企,即刻攤左係個地下到!!!

之後就食飯,hea一陣就沖涼,吹左頭~~

hea一陣,10點幾就訓覺啦!!^^

 

今日係放假以來,第一次咁早訓覺嫁!!^^

一定係太攰啦!!>><"

我d體力又透支啦!!!T3T

 

 




2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天

2008-07-20 分類: 未分類

今日朝早返教會~~

之後就返屋企食野~~

跟住就做功課~~

之後就訓覺lu~

到左9點仙起身=.=.....

 

之後食左少少野就沖涼~

出到來10點鐘~~睇鐵達尼號!!^^

睇到1點幾呀!!

以前睇覺得無乜野,

醫家睇就覺得好感人......真係好慘呀!!!T3......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...