今日一早5:15分就起床~
之後梳洗,換3,就去7仔食野~~
5:55就去CPU門口等yuki同wing~~我地去游水呀!!
之後..途中!!我見到有一個書包!係CPU都見到有人用呢個書包呢!!睇下↓
好搞野呀!!
我6點2左右就到左~~
跟住6:15分,wing打來,話飛緊來==...
無幾耐我地就出發lu~
我地行過去果陣見到有4條彩虹呀!!哈哈!!
第一次見彩虹就有4條咁多!!^^
今日都多人呀!!=.=|||
我地唔知幾點到,都唔知幾點走=.=..
但係我知我地係8點幾已經係昌運m記到食野~
之後我就返屋企lu~
返到去,食左野,吹下個頭同埋換左3就訓覺!!!
到左2點幾仙醒!!
跟住全到睇書?做功課?玩電腦???---唔記得左!!
差唔多3點到啦~我就執野!!!返手球!!!
之後3點就出門口,要買白色果d運動鞋!!...對腳大左d!
跟點知樓下果d鞋店執左笠!!!so去富亨買!!>.<"
之後就出發去上水啦!!!
今日最早到ge好似係我同臭~^^
跟住我地入廁所到hea~
無幾耐堃都到左~~
之後我地就出去坐~~
無幾耐就上堂~~今堂來左兩個女仔,佢地係兩姊妹~
但係睇佢地個樣就知佢地係玩體育ge!!!
因為..佢地對腳d肌肉.....好勁!!!勁過我呢!!^^
之後呀sir問佢地讀邊間學校...翜地...讀體藝嫁!!>.<"
唔怪得d muscle咁勁!!!同埋!!佢地踢足球!!wow~~勁勁勁!!
今次教點捉住個波同埋傳波....我對手太細?!捉唔實個波呀!!!>.<"
就係因為咁,射波都有問題!>.<"
之後係咁係到練假動作!>.<"我腳底練到好痛!!>.<"
最後...仲要鬥快跑~~..好彩我就算腳痛,都未至於跑最後果個!!^^
之後就落堂啦(7點)~^^但係...今堂都好攰呀!!!
我返到屋企,即刻攤左係個地下到!!!
之後就食飯,hea一陣就沖涼,吹左頭~~
hea一陣,10點幾就訓覺啦!!^^
今日係放假以來,第一次咁早訓覺嫁!!^^
一定係太攰啦!!>><"
我d體力又透支啦!!!T3T
|