今日訓到11點幾仙醒...... (無返到教會!T3T)
之後我就睇《宮》~~跟住食野~
到左2點幾,打比臭,諗約佢去跑步~
之後我地5點就去跑LU~^^
我地做左熱身,就跑步啦!!
我地慢跑......
我本來諗住一次過跑5個圈...點知數錯左,
跑左4個圈=.=.............. (咁都數錯..)
跟住我地休息左一陣,
再跑多一個圈,就返大埔LU~
我地去左彩虹食野~
我食左個"新彩虹"~~好好味呀!!^^好仲意食呀!^^ (有水果呀嘛!^^幾健康!^^)
之後我地就返屋企LU~
我返到屋企就沖涼~
之後就食飯~^^
跟住睇郭晶晶跳水呀!^^
跟住睇未來戰士~
今日出門口等lift果陣,
見到一個小朋友,我諗升小一到啦~
佢對住我笑呀!!哈哈!! (笑得好童真添!!^^)
之後又同我講野~ (個小朋友真係大膽!嘻嘻~)
好彩,我對小朋友係好好ge!^^
之後同我傾計~
分開之前,佢同我講"小心d呀!"
嘩,呢個小朋友有前途!!^^
好野!希望佢努力讀書啦!^^
呵呵~今日去cpu等果陣,見到兩個傳福音ge女仔,讀大學ge~
佢同我傅福音,我地傾左幾句~ (我諗..係佢提我返教會掛?!^^)
之後我就去跑步~
好多趣事呀今日!^^
|