2010/4/12 星期一
琴晚失眠呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2點幾先訓,而且係似訓著唔似訓著ge狀態!!! (我中三以來第一次失眠!!!@@)
搞到今日脾氣唔好!!!sor!!!>.<"
朝早靈修: 試煉ge臨到係經過 神允許ge!!!
係面對試煉時,你會覺得無助,懼怕,沮喪,失望.....或許是高興,辛苦,倚靠祂!!
但於試煉過後,你會發現------------------------------------------------------ 神緊緊的抓住你的手!!!!!
而且,係聖經中,講過366次"不要怕!" (每日一句都有突啦!!!!^^)
所以我地唔好懼怕,靠住祂安然度過!!^^
pth堂~~~~其實陳慧珊老師好好人!!!
lunch係cell group,但係老師無來到@@ (唔記得提佢添!!!)
pe堂玩鐵餅,好玩呀!^^
so我地女仔們自己搞掂!!!!!
2010/4/13 星期二
朝早靈修: 神是信實的,祂承諾過的,必定會實現!!!
不可按外貌判斷人,總要按公平判斷!!
今日起身全身酸軟.....>.<"
返學調位啦!!!!!!坐尾二果行!同瀾瀾坐!!!^^前面係winnie the pool!!!佢左邊係肥堅!!
同肥堅坐好正!!因為佢係Easter holiday信左主!!!
係咁同我討論聖經ge問題!!!!我好仲意同佢講呢方面ge野!!^^
不過我驚上堂聽唔到書!!!
數學堂個代課老師ms chan......教學方法特別!!!!@@
bk test好容易!!^^
2010/4/14 星期三
朝早靈修: 神愛人愛到底,唔會無端端唔理你!!!!
要遵守 神ge話!!
做個開心快樂基督徒!!=] (記得教會講過如何過得開心嗎?!)
愛實在是太偉大,能遮蓋人的罪!!!
cl堂教得有d快!!!>.<"
geog唔係好專心...唔係好知佢佢講乜!
lunch with wing+yuki!!!good!!!
之後中文聆聽+普通話test!!!!還可以吧!!!^^
放學......唔打排球lu~~~~
2010/4/15 星期四
朝早靈修:要信靠,倚靠祂!!!!
試煉是信心的糧食!!!
趁著白天,盡力做好自己的本分!!因到晚上便不能作什麼!!
琴晚訓左5個多小時ONLY.......
派中文卷,唔合格...... (差0.5分!!!!T3T)
HIST堂...D atomic bomb原來係咁恐怖!!!!@@ (點解人要自相殘殺?!)
va係到hea!!!>.<"
IS堂好眼訓!!!!!.......忍唔住訓左!! (好彩果陣時唔係教書,係睇緊experiment d 野!!!)
2010/4/16 星期五
朝早靈修: 要有信心!!!只要 神與你同在,無論你在哪裡,都得平安與滿足!!!^^
羊認得牧羊人的聲音!!!
牧羊人必保護羊!!!引領他的路!!^^
今朝洗頭~~凍!!
音樂堂聽人地歌曲評賞!!!!
聽my heart will go on果陣,好想喊!!!d歌詞太感人.....
中交堂對書+小組討論!!!!
我無預備到....好彩都過得去!!只係有d傻傻地xd (今日我地ge討論完畢講左今日我地ge演講完畢!!xdxd)
中史堂唔知佢係到講緊咩!!!! (肥堅....我唔會上堂同你講野嫁!!!>.<")
英文堂教書+練習說話!~
lunch同中佢地一齊食~~~幾好~~唔錯!!^^
數學堂係到做數!!@@ (難難地,又易易地....>.<")
放學團契 : 講到大家係肢體,缺一不可!!!
仲同坐係身邊ge人講"好開心可以做到你ge姊妹!!^^)
好好!!!!要愛人!!!!要互相勸勉+幫助!!!!!
完左分組~5點走人,同yuki去種籽!!!~~~
good!!^^
但係比葉楚君+中嚇到=.=..... (唔夠訓係咁...)
今日好開心!!!!呢個禮拜都好開心!!!
估唔到晚晚訓得果5,6個鐘都有精神!!!!
感謝主!!!!!
返到屋企,知道呀姨資助我去遊學團,
我開心到係屋企係咁跳!!!跳左兩個字呀!!!!!!!!!!!!哈哈!!!!!!!^^
我好開心呀!!!我"很"左好耐啦!!!!!!!!!!!!哈哈!!!^^感謝天父呀!!!^^
|