KaTiE

2010 年 4 月 16 日  星期五   晴天

2010-04-16 分類: 未分類

2010/4/12 星期一

琴晚失眠呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2點幾先訓,而且係似訓著唔似訓著ge狀態!!!                   (我中三以來第一次失眠!!!@@)

搞到今日脾氣唔好!!!sor!!!>.<" 

朝早靈修: 試煉ge臨到係經過  神允許ge!!!

係面對試煉時,你會覺得無助,懼怕,沮喪,失望.....或許是高興,辛苦,倚靠祂!!

但於試煉過後,你會發現------------------------------------------------------   神緊緊的抓住你的手!!!!!

而且,係聖經中,講過366次"不要怕!"     (每日一句都有突啦!!!!^^)

所以我地唔好懼怕,靠住祂安然度過!!^^

pth堂~~~~其實陳慧珊老師好好人!!!

lunch係cell group,但係老師無來到@@    (唔記得提佢添!!!)

pe堂玩鐵餅,好玩呀!^^

so我地女仔們自己搞掂!!!!!

 

2010/4/13 星期二

朝早靈修: 神是信實的,祂承諾過的,必定會實現!!!

               不可按外貌判斷人,總要按公平判斷!!

今日起身全身酸軟.....>.<"

返學調位啦!!!!!!坐尾二果行!同瀾瀾坐!!!^^前面係winnie the pool!!!佢左邊係肥堅!!

同肥堅坐好正!!因為佢係Easter holiday信左主!!!

係咁同我討論聖經ge問題!!!!我好仲意同佢講呢方面ge野!!^^

不過我驚上堂聽唔到書!!!

數學堂個代課老師ms chan......教學方法特別!!!!@@

bk test好容易!!^^

 

2010/4/14 星期三

朝早靈修:  神愛人愛到底,唔會無端端唔理你!!!!

                  要遵守  神ge話!!

                 做個開心快樂基督徒!!=]        (記得教會講過如何過得開心嗎?!)

                愛實在是太偉大,能遮蓋人的罪!!!

cl堂教得有d快!!!>.<"

geog唔係好專心...唔係好知佢佢講乜!

lunch with wing+yuki!!!good!!!

之後中文聆聽+普通話test!!!!還可以吧!!!^^

放學......唔打排球lu~~~~

 

2010/4/15 星期四

朝早靈修:要信靠,倚靠祂!!!!

                 試煉是信心的糧食!!!

                趁著白天,盡力做好自己的本分!!因到晚上便不能作什麼!!

琴晚訓左5個多小時ONLY.......

派中文卷,唔合格......  (差0.5分!!!!T3T)

HIST堂...D atomic bomb原來係咁恐怖!!!!@@    (點解人要自相殘殺?!)

va係到hea!!!>.<"

IS堂好眼訓!!!!!.......忍唔住訓左!!  (好彩果陣時唔係教書,係睇緊experiment d 野!!!)

 

2010/4/16 星期五

朝早靈修: 要有信心!!!只要  神與你同在,無論你在哪裡,都得平安與滿足!!!^^

                 羊認得牧羊人的聲音!!!

                牧羊人必保護羊!!!引領他的路!!^^

今朝洗頭~~凍!!

音樂堂聽人地歌曲評賞!!!!

聽my heart will go on果陣,好想喊!!!d歌詞太感人.....

中交堂對書+小組討論!!!!

我無預備到....好彩都過得去!!只係有d傻傻地xd   (今日我地ge討論完畢講左今日我地ge演講完畢!!xdxd)

中史堂唔知佢係到講緊咩!!!!  (肥堅....我唔會上堂同你講野嫁!!!>.<")

英文堂教書+練習說話!~

lunch同中佢地一齊食~~~幾好~~唔錯!!^^

數學堂係到做數!!@@   (難難地,又易易地....>.<")

放學團契 : 講到大家係肢體,缺一不可!!!

                 仲同坐係身邊ge人講"好開心可以做到你ge姊妹!!^^)

好好!!!!要愛人!!!!要互相勸勉+幫助!!!!!

完左分組~5點走人,同yuki去種籽!!!~~~

good!!^^

但係比葉楚君+中嚇到=.=.....    (唔夠訓係咁...)

今日好開心!!!!呢個禮拜都好開心!!!

估唔到晚晚訓得果5,6個鐘都有精神!!!!

感謝主!!!!!

返到屋企,知道呀姨資助我去遊學團,

我開心到係屋企係咁跳!!!跳左兩個字呀!!!!!!!!!!!!哈哈!!!!!!!^^

我好開心呀!!!我"很"左好耐啦!!!!!!!!!!!!哈哈!!!^^感謝天父呀!!!^^

 




2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天

2010-04-11 分類: 未分類

2010/4/2 星期五

陪家姐返大陸~~~希望佢去廣州玩,可以平安無事咁返來!!

 

2010/4/3 星期六

1點半去左寶湖堂D人去打羽毛球~~

少少悶.....>.<"

夜晚柔道簡直爽呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

放開晒個人來打!!!!!!!!!!!!!!

但係同JOEY打地上法,比佢夾到我腳抽筋!!!!!!!!!!!!!!!!!XD

 

2010/4/4 星期......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...