今日打風中!!!!!!!!!!!
唔洗返學!!嘻嘻!!!!!!!!!!!!!!^^
訓到10點仙醒~今日真係全日頹hea.....>.<"
今日家政堂無左,下一堂一定會好趕!!!
希望伍太講少d,比我地多d時間做啦!!!!^^
今日好正∼幾大風!!^^
第一堂上陳慧珊ge普通話∼
份工作紙容易到佢....上面幾乎一題都唔識....>.<”
跟住係中文x2∼
對書∼還可以吧!,不過.d問題....可以有深度d!!!xd
(小息)
ero∼
睇書€∼個故仔愈睇愈吸引!!!帶出ge意思都幾好∼∼
不過睇完書,個人已經有少少呆呆地∼
咁咪同同學傾下計lo∼∼
講左軟糖個爛gag出來,點知....呀!!我想吐血啦!......(閱讀全文)