今日考中文口試+HIST~~
會合格GE!!!^^
考試都考左一個禮拜啦~~~
時間過得真係快!!!
考試GE呢段昤期,
有時都會令人回味!!!^^
大家要努力溫書呀!!唔好放棄呀!!!!!^^
千其唔好停課!!>.<"
考埋個試仙啦!!.....
暑假有咩玩?!!!XD
2009/6/5 星期五
返學~~音樂要考笛....真係吹得好差=.=...
本來開頭無野嫁,點知老師話由LETTER D開始,
就無端端心跳加速......應該會合格GE....
團契~
查經~少左好多人呀!!!上學期希咁多..醫家...5隻手指都數得晒!!
誠邀大家返團契!!!!!!>.<"
2009/6/6 星期六
早上去補習~~ (呢一TERM ......(閱讀全文)