去春令會,好開心!!嘻!!^^
好仲意同1E一齊!!^^
聽道有好大GE得著!!^^ (THX GOD!!^^)
傾計好好玩!! (假?!....原來我假啦=.=.....我都唔覺.....唔想變得虛偽!!!真係要誠實啦我=.=|||.)
不過,其實我真係唔係好記得.... (講真!!)
哈哈!!!我今日返教會啦!!!!哈哈!!!
3個星期無返,真係掛死我啦!!!>.<"
今日返左,勁開心GE!!^^ (感謝主!!^^)
下午同YUKKI去MK買3~~
都唔錯GE~~~
不過....唔知去到春令會,個頭會點算....
GEL頭驚比老師見到....
唔GEL....成個傻仔咁...>.<"
真係唔知點!!>.<"
睇來,都係順其自然啦!^^ (希望有人帶風筒啦!>.<"......(閱讀全文)