今日返學仍好~~
只係...自己又好似變懶左同貪玩左!!!
真係好難KEEP住努力讀書呢種態度呀!!!!!
愈係想勤力,又愈做唔到,
呀~~~點算呢?!!!!
我仲有一個下學期要過!!!!
醫家只係開頭,咁下學期尾點算呢????
我真係要比心機啦!!!T3T
呢排知道多人唔開心....
去左呀婷同呀希GE BLOG,佢地都唔開心.....
我為你地祈禱!!!^^
而且,呢排生活充實,完全係主的恩典!!!