返學~
第一堂↓
GEOG:都OK啦...明明佢講咩GE~...^^
MATH:都係有D疑惑!!...
中史:哈哈!!五代唔洗教呀!!!^^
IS:教緊circuit!都唔係好明佢講乜!
中文(連堂):都ok!~~~唔會悶
英文(連堂):都ok!但...有dd悶
epa:好似..係到睇片.....
放學!!!係學校到hea!!!!
今日返學~
今日有中文listening test,英vocab quiz~
pth堂:一般般~~上語言lab~
va:修飾幅renaissance ge仿畫~
我明明係畫得超核特,老師佢見到,皺住眉頭.幾認真咁話"咁特別ge?!"
哈哈!!當堂笑到我爆肚呀!!哈哈!!不過老師係到,唯有認一陣仙啦!!哈哈!!^^
老師走左,我差唔多笑到肚痛..哈哈!!^^
math!!都係唔係好明=.=.....
中文:都......(閱讀全文)