返學~^^
今日係感恩崇拜~~ (ja係..有聖誕聯歡!!)
我今日....攞住禮物返學~~ (野食,lunch仙攞啦!!^^)
返到去,送左禮物,好多人講聖誕快樂!!^^
又有好多人送卡,野食!!^^ (好開心呀!!^^)
首先,感恩崇拜,當我地拍手掌比校長果陣, (校長做埋今年,就唔做!)
佢差D喊左出來!!>.<"
之後我地唱左好多詩歌~~
跟住返班房~
食左少少野,
就同yuki去同高form影相!!^^ (開心!!^^)
之後再落返去食野~~
跟住就玩遊戲LU~~
玩扑傻仔,拍"登"仔,大電視~~ (我玩左頭果兩個!)
之後就夠鐘,我走仙!!
點知見到WING,佢喊.... (頭仙見佢同聰一齊..)
之後借個膊頭比佢~再去廁所搞掂~
跟住1E就落去COVER玩啦!!^^
我地HEA左好耐~就玩KILLER~
之後玩糖黏豆~~比校長見到,比佢"俄"左一陣~ (唔玩得~)
跟住我地就返屋企LU~
今日好開心呀!!^^
好多禮物!^^又好多野食!!^^
最正GE,就係X瀾送GE按摩鎚, (係一個拳頭來嫁!!^^)
我好仲意呀!!!^^
今日好開心呀!!^^
|