KaTiE

2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天

我好差呀!!!T3T 分類: 未分類

今日朝早去左上水飲茶,     (呀SIR請)

之後就去大龍柔道場啦!!>.<"   (1-3點幾係裁判班,3點幾-6點係教練班)

頭果幾個鐘,淨係聽佢係到講規則!!!!  (悶悶地..)

之後教練班~~  (教招啦!!好野!!^^)

我地自己練招果陣,

我發覺我好多招都做唔好!!!...        (我有點想喊GE感覺....)

覺得自己好廢呀!!!T.T

乜都唔識.........自己都頂唔到自己.....        (救命呀!!!!邊有人笨到咁?!!!)

好啦...總算到左6點,完左啦.....之後就食野~

我地係果到食野~~   (唔係好多野食JA啵...收人50蚊....=.=)

之後我食左兩碟啦~~都飽飽地!!!

跟住返到屋企!!!發現.........................佢地係到打邊爐呀!!!!

我岩岩仙食完野...醫家仙同我講話打邊爐.......   (算啦~~~第日打都係一樣嫁JA!!!)

我食左少少野~~~飲左少少湯~~~就好飽啦!!!>.<"

跟住食完,"透"左一陣,娟姨佢地就走LU~

我係到HEA左一陣,跟住係到睇書~~睇睇下訓著左......訓到聽朝=.=     (真恐怖.....睇來,我真係好攰!!)

跟住聽日仙開始掂功課....  (好多呀!!>.<"救命!!!!)




2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天

剪左頭髮!!>.<" 分類: 未分類

今日起左身,就係到HEA~~~

到左2點就去畫廊剪頭髮~~~  (SUKI陪我!!^^)

之後我剪左....唔洗一個鐘!!>.<"

都...OK啦!!哈哈!!^^    (剪得短過上次!!>.<"好似男仔!!!)

但係都OK啦!!哈!!^^   (75蚊~~~貴呀!!>.<")

同SUKI行左一陣~~~

返屋企去!!!^^

我係到食野~~玩左陣電腦~~

執3!!!>.&l......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...