今日朝早去左上水飲茶, (呀SIR請)
之後就去大龍柔道場啦!!>.<" (1-3點幾係裁判班,3點幾-6點係教練班)
頭果幾個鐘,淨係聽佢係到講規則!!!! (悶悶地..)
之後教練班~~ (教招啦!!好野!!^^)
我地自己練招果陣,
我發覺我好多招都做唔好!!!... (我有點想喊GE感覺....)
覺得自己好廢呀!!!T.T
乜都唔識.........自己都頂唔到自己..... (救命呀!!!!邊有人笨到咁?!!!)
好啦...總算到左6點,完左啦.....之後就食野~
我地係果到食野~~ (唔係好多野食JA啵...收人50蚊....=.=)
之後我食左兩碟啦~~都飽飽地!!!
跟住返到屋企!!!發現.........................佢地係到打邊爐呀!!!!
我岩岩仙食完野...醫家仙同我講話打邊爐....... (算啦~~~第日打都係一樣嫁JA!!!)
我食左少少野~~~飲左少少湯~~~就好飽啦!!!>.<"
跟住食完,"透"左一陣,娟姨佢地就走LU~
我係到HEA左一陣,跟住係到睇書~~睇睇下訓著左......訓到聽朝=.= (真恐怖.....睇來,我真係好攰!!)
跟住聽日仙開始掂功課.... (好多呀!!>.<"救命!!!!)
|