今日返學!!!
終於都考完試啦!!!^^
今朝係班主任班導師時間,
我地睇片,睇返我地mf d野~
之後就係IS堂~無教野,係到睇片同傾計~~~
跟住DT堂~睇左好多作品,又畫左少少野~
數學......派卷!!!
我73/100.. (合格!!^^)
之後英文堂,派左COMPO卷同LISTENNG卷~
我C係64/100,L係32/42~~~ (=.=|||...要加油...)
跟住LUNCH同YUKKI,WING去食野~^^
返到來,上PTH堂仙~
份卷48.5/60~ (合格!!^^不過有進步的空間!!!)
之後有D人要綵排30週年D野~
我地就係班房到睇書~
睇到我好攰~~~"透"左一陣~
之後就放學LU~~^^
我地因為琴日去左玩,SO要去見華哥~
好彩,佢唔惡,淨係扣左我地一分~~^^
跟住我見到MANDY,SAKI,CHRISTY係到打排球,
SO換鞋打埋一份!!^^
今日好開心呀!!!^^
無扣咁多分!!!^^
感謝主!^^
|