| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

2006 年 5 月 2 日 星期二  | |
| 打波波
|
今日起身打比小豬起身∼不過佢好似到未醒咁∼如果唔係我打比佢佢唔知醒啦∼重唔快多謝我.我今日遲左落樓sorry.行返學校個陣好累呀又眼訓喎重要令住支死人啦巴重到咩咁.返到學校勁熱囉∼入到課室坐左係到立即訓左上數學堂都係訓後黎miss話再訓就記名我就冇訓啦∼中文堂個陣我重訓緊後黎d fd叫我起身出去令缺點紙個陣∼行出去重傻傻下咁行丁左搖右x咁∼到小息落左去食米粉同燒買個個人比多左粒燒買我好開心呀∼不過比人令左去食對我黎講冇咩分別囉∼lunch冇食野好悶呀∼上eng個陣同kok對住霞霞唱<對面的女孩看過來>勁搞野∼點知霞霞張佢改編左∼變做{對面的老味看過來看過來,老味的豬鼻像像個小球,你的老媽看也看不懂好搞笑呀.放學個陣去銀樂過左百老x練野∼6點半先放人∼返到屋企差唔多7黠食完個杯面就去左打波因為明天係比賽啦∼打波個陣kok見返佢個fd未同埋佢打囉∼又玩下out咁有d悶不過又廢事出聲啦∼佢走左我地又打返波囉∼打打下落雨正呀∼落到勁大去左7仔飲野同吹下水咁啦∼走個陣呀哥重同我淋下雨∼好凍呀唔知明天會唔會病呢.返到屋企呀媽重話我傻重笑我呀∼完...
|
| 刊登時間︰2006-05-02 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 1 日 星期一  | |
| 爆熱踏單車
|
嘩,今日8點鐘起左身.爆累囉∼唔係搞左鐘我都唔知醒呀.啦啦聲搞好曬d野去樓下等kok.去到地鐵站個陣個條女話唔黎不過佢細妹黎左∼爆唔好囉’’去到9龍塘等埋微微同個條女.佢黎到又搵唔到我地.吹漲...搵到後去左坐火車佢係咁問我野驚驚呀.我未走左去令一到聽mp3∼去到沙田又比呀囡吹漲佢唔記得左點行.搵左差唔多半個鐘先搵到.吊佢呀;真係唔該曬個伯伯教我地點去囉∼咁就冇左50蚊啦.個度好大蜂呀,吹到個頭唔知似咩咁.7到呀/又影下相咁囉∼踏到差唔多2點就走人啦走人啦∼我就唔係好肚餓不過微微話肚餓去左食野啦∼我地為左放走個條女扮曬野話要返屋企囉∼好似好衰咁不過佢吹水又吹得勁得仔.後黎我地去左m記到食野∼好好味呀因為成1個月都冇食啦∼好想日日都食呀.食完行左陣話冇野行坐巴士去我屋企睇碟囉∼上到去kb打比kok話佢條女見到我地∼妖.我地又見唔到佢條女,慘囉/係巴巴士到冇野做訓左係kok個大比到訓下囉∼好舒服呀∼多謝你呀.係我屋企睇左肢解狂魔∼好樣衰呀.我太眼睇睇下訓左.到6點幾我d fd走左我就去左學結他囉∼返到屋企練下咁囉∼到910點左右打比小豬傾電話傾到12點幾到啦∼佢話眼訓喎.咁你訓好d啦. |
| 刊登時間︰2006-05-02 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 49 | »
|