| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|

2006 年 4 月 30 日 星期日  | |
| 傾電話
|
今日10點幾起左身.食左個雪糕就冇啦~冇野做玩電腦又打比呀囡佢話係屋企可能一陣出街我問明天有咩做佢話唔知呀想躇單車囉~我話都好不過唔知呀媽比唔比呀然後佢話一陣打比我我未cut左囉~我又打比小豬傾傾下呀囡打黎我話我格離有線佢話唔得要陪佢~不過都係講笑姐佢話e次算啦下次唔得啦~就咁bye左~同返小豬傾啦~傾到4點左右cut左因為要做家務.慘...明天又唔知有咩做啦~
|
| 刊登時間︰2006-04-30 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 我都爆興呀
|
今日11點約左kok係我樓下等∼去到9龍糖先11點幾佢話肚餓未陪佢食kfc囉.食完打左比呀欣傾左陣kok話,,唉.我食左好多粒糖∼咁我未為有同佢cut線囉∼然後行左陣.12點幾到坐車去上水行到1點幾冇野做去左粉嶺諗住見下d小學fd啦∼點知有個就同條仔一齊訓緊.你就好啦∼咁sweet∼有個就去鬼左朗豪坊.搞到超悶囉∼我之前住個度囉∼見左個fd佢高左勁多囉∼高我一個頭∼男黎既∼佢細個同我玩個陣婑過我幾多呀∼d聲又變埋∼不過好難聽呀..哈哈又去左小學同幼稚園咁囉∼然後去花都行左陣見到好多人不過佢地認唔到我@我又冇叫佢地哈哈’’又去左粉嶺中心行.冇野行係m記坐左陣.打比牙囡唔聽未影相囉∼變左豆雞眼.之後呀囡打黎問我打比佢做咩∼我話冇呀悶呀嗎佢話掛住我咋我話係呀比你知左死啦∼佢又話其實我都好掛住你呀∼點知佢同微微一齊係網巴.之後冇野講cut左線∼佢把聲好x呀.到4點4左右走去坐火車去mk搵呀媽個陣好累可能因為今日8點幾起身啦.訓左陣/去到先5點左右∼未又打比呀欣囉.行到地鐵站呀媽叫我又要cut線.sorry呀去到跑下步咁啦∼個肚超痛唔知做咩事..做完去左食野.未等於冇做一樣.返到屋企隻腳好痛呀有冇人可以幫我呀;正返d相入電腦到重有好多嫁不過係kok到.玩下電腦睇電視咁啦.記得今日kok話要食煙我話唔食啦答應左人唔食啦∼我係唔係好乖呢..哈哈/你又點呀∼小豬.今日買左隻碟比呀媽佢好鐘意呀>.<咁就好啦.同某某人講我冇話自己岩曬不過你咁對人真係唔好囉.嘈... |
| 刊登時間︰2006-04-30 12:22 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 49 | »
|