| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 4 月 28 日 星期五  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2006-04-28 09:20 AM |

2006 年 4 月 27 日 星期四  | |
| 好野
|
今日個鐘唔知做咩唔響如果唔係呀媽叫醒我我重訓緊呀..好彩姐落到樓下本黎冇落雨嫁~不過行下行下落雨喎~頂你呀.咁未開姐囉我又唔識用kok個把姐喎~如果佢個把姐係要按野既姐黎嫁~搞左好內先搞好所以都沐左陣雨呀.第一堂普通話好悶因為要考口試不過好彩我個fd大左漫畫黎睇咋好好睇呀~叫做草莓頻道呀~我一路食包包一路睇正呀~eng堂悶到嘔又訓囉又比人鍚左啖~唔要呀lunch啦陪左kok去買叉鵝飯之後佢陪返我去買粉果同燒買~不過我都覺得酒樓d粉果好味得多,今日測左中屎啦~一d都唔識呀不過都抄左人地少少既~後黎都冇抄啦廢事連累到佢啦.科學堂個陣miss比左d短片我地睇~勁搞笑呀~秧到我個肚就爆啦.放學個陣就係我班1仔比賽啦~我地去左睇最後當然勝左啦.34比14呀搞到我有d勁呀.小坤坤好勁呀入左好多呀~而鵬鵬就幫手搶藍板啦平平就都入左好多呀.佢跑個陣好型呀.搞到6點先打完.返屋企囉一個人都冇又係一個人食飯~呀爸打過黎又係問e d野~我未發皮4囉佢就話咁未啦~bye bye.搞到我好衰咁咁係佢地次次都係問e d野好煩呀嗎.sorry呀 |
| 刊登時間︰2006-04-27 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 49 | »
|