wa,,
幾日冇打lu,,
今朝,,
一早玩跑online,,
識左幾個fd,,
全部都巧巧人架-v-"
跟住,,
同左lily&秀秀去藍田行街街,,
買左個袋同條褲,,
不過條褲唔岩碼,,
搞到我又要去多次藍田度換- -,,
好彩,,
秀秀都會陪我姐-v-"
係藍田到,,
lily見到一個小學ga男仔,,
同左我&秀秀講,,
跟住秀秀大叫佢個名,,
佢望過黎,,
秀秀就無lala同佢揮手..... -口-
果時秀秀好搞笑-v-"
見到佢都係度笑,,
可能秀秀太靚女,,
吸引到佢-v-"
我地笑得勁大聲,,
被人"其是"-0-
but巧kai心,,
就咁,,
番左屋企la~~
|