今日` 早餐是曲奇餅 ..
所以簡左依個BG PIC XD..
仲回味緊今朝D曲奇YA XPP..
1開車門` 又濕哂了 .. T0T
結果都係開左遮 .. 還是不用早會=]
上到去` 借左GRAMMAR BK俾潤田 ..
之後先醒起我本CHIS WS係HOME / ___ \ ..
DOWN 到嘔喇即刻` 之後去問檬借MATH BK..
問左JOJO借幾何簿 .. THZ A LOT >W<
之後D人先話今天的MATH轉IS = 0 ="
走左去2B問成龍借 .. THZ U SO MUCH>33<..
佢1俾我就打鐘了 .. 還唔切MATH D書俾人 ..
FTP* 欠了CHIS WB T^T"
但好彩MS LEE冇返XDD..
MS MAK代` 無奈LOO .. 悶 ..
IS* 噴我同7B同YK圍住成日鬧我果條死魚=0=
佢狂話好大壓力XDD .. 白痴的=0=..
之後MS WONG無喇喇走過泥話 ..
[ 你地兩個唔好擰轉喇` 唔好蝦FISH喇 ..
我覺得佢好慘` 但我幫唔到佢 ] XDDD..
ENG* 悶 .. GRAMMAR BK ..
RECESS* 係位做埋本GRAMMAR BK佢..
CHINx2* MS POON冇返 =] XD..
俾陳皓琳同峰田同學拎哂D筆 ..
之後包子俾左張分居協議書俾我=W=..
本來唔多想簽XDD.. 之後佢拎哂我D筆 ..
排哂係窗邊XDD.. 我好大聲咁話 ::
[ 車` 簽咪簽囉XD.. ] 之後簽左XDD..
張紙依家係包子道掛AwAXD..
果時鄺SIR代堂喇 ..
包子玩緊FISH .. 我狂話佢過界!!*XD
之後鄺SIR話包子` 包子話還野俾死魚 ..
死魚話我唔俾佢拎` 我直接話佢成日伸隻手過泥XD..
真係好得人驚架嘛=W=" 係前面FING左好耐囉 ..
之後鄺SIR好大聲咁話 ::
[ 你做咩蝦我既KATIE .. ]
成班勁大反應XDD..
但因為佢依句說話我俾人講左成日=V="
第2堂MS江代 .. >W<
發現陳皓琳佢地用左勁多 ..= ="
我果枝黑色無印T0T 心痛中 ..
RECESS* SKIP ..
DTx2* 晞晞同LINLIN狂重複鄺SIR果句野 ..
無奈-W-" 係DT室門口等 ..
佢地講得勁大聲` 鄺SIR明顯聽到 ..
仲要偷笑住入DT室囉 .. 噴XDD..
LUNCH* 同忽係SCH食 ...
上MUSIC ROOM.. 噴忽好惡鬧豆漿 ..
嚇到成個MUSIC ROOM D人都望住佢=W="
之後果個JASON趕走左佢=V=" ..
THEN返上4樓 ..
攣毛同家歡又鬧緊-W-" ..
THEN 落更E室 .. =V="
PEx2* 度高磅重T0T 唔想講了=V="..
但我高左0.1CM XDD..
之後玩左陣籃球` 打左陣排球 ..
7B好唔開心` 陳俊恩又好唔開心 ..
7B是因為冇得玩網球 ..
陳俊恩是因為排球考得唔好 ..
BE HAPPY LAA..
放學* 上去傾SOCS ..
THEN BACK HOME WITH 7B..
行入去商場果時見到D人-W-" [ 唔想講 .. ]
THEN同7B係麥當當坐左陣 ..
THEN BACK HOME .. =W=