| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| TIRED=0= |
補打返琴晚先 ..
琴日返屋企玩到5點10度出去啦 ..
係樓下見到呀婷`佢話我早左XD..
去到就同呀諾食左野先`
之後就1齊入去啦 .. 都冇咩 ..
佢地兩個玩SD SMS-W-"
搞到呀SIR勁無奈XD ..
我好憎畫畫囉=33=" 我只愛素XD
返屋企果時都冇落雨了=W="
今日好似冇落雨 .. 唔多肯定XDD ..
起身`早餐是俾細佬夾到變哂到既包-0-..
1陣又要學琴啦T0T" 未掂過=W="
原來依然係落緊雨的-W-" ..
有冇人可以話我知今日洗唔洗返中樂 .. -0-
|
| 刊登時間︰2006-06-03 08:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 42 | »
|