又1個雨天` 今朝冇人叫我起身 ..
自己醒左了 .. 是習慣MAA? =W= ..
今朝出門口`發現大雨到飛起 ..
1開車門` 濕左半個身呀 T0T
行入學校門口` 有D MS係道講緊 ::
[ 死啦* 濕哂啦我 .. 點算? ]
[ 下`我都係抹乾佢咋WOR.. ]
上到去`金魚好型呀坐得XDD..
搞到我1入班房都呆左呆 ..XD
好多人都除哂鞋咁 ..
發現自己已是很乾的那個-W-"
我隔離果條死魚講左好耐-0-..
FTP* MS LEE好趕咁入到泥 ..
話見到個個除哂鞋`佢又好想除-W-"
之後又迫人除冷衫 .. 凍到變雪條了-0-..
呀哥仲要問我借冷衫囉 ..
方死個妹唔會凍死咁XDD..
MATHx2* 低B FISH = =..
我想講我唔係同你玩` 真係勁憎你囉唔該=0=
RECESS* 兔陪我去TOLITE ..
好噴` 返到課室 ..
見到包子成身爆濕 .. 好勁=0="
MATH* 又是MATH T0T 悶 ..
CHIS* 芝婆1入泥就即刻行雷 ..XDD
仲整爛左我地班個KEYBOARD..
飛左粒制出泥佢都唔知XD ..
之後就悶啦繼續 ..
RECESS* 死羅拉好變態 ..
搞到我對手紅哂囉=0=" 大力怪 ..
之後俾嘉琪同檬叫左出去 ..
係道傾左陣 .. =W=" 後入返去`
THZ嘉靜佢地圍住我XDD..>33<
CHIN+SOCS* BORINGG LAAA ..
之後因紅雨所以早放>33<..
呀哥又呃我=0= 話黑雨-0- ..
之後同7B BACK 麗城 ..
係麥當當HV LUNCH ..
THEN BACK HOME ...
P.S. SORRY AR MIU .. 其實我真係唔介意GA!!*
我知你好錫我的 >W< MISS U YAA..
仲有 SORRY 潤田 .. 我唔知你係咪仲嬲緊啦 ..
但我果時係懶先唔打俾你架咋 .. SOR*