| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
| Tuesday, June 13, 2006 |
|
VA`` 曾SIR話填表 ..
我同謝言係道1路讀自己個名` 1路寫XDD..
狂係道N` A` M .. 狂讀XDD..
之後忽好大聽咁拍"木台"叫收聲-V-"
成班望過泥` 噴左XDD ..
之後填野` 好噴呀依個位` 好唔捨得VA堂XD..
忽同D人玩得愉快MAA..AwA [我講依句俾人打XP]
落堂果時`` 曾SIR又留我地=0= .. 我的LUNCH T0T..
我同謝言狂係道扮呀SIR諗野XDD..
內容不方便公開` 唔敢打XD ..
LUNCH`` 包子返左泥` 病左呀佢 ..
要快D好返呀包子 =]"
唔見左把遮` 希望依家真的安放係KOEY家中吧 ..
THZ KOEY >33<
放學` 同小麗走喇 .. 好噴 ..
我以後都唔要同小麗走 ..
同佢放學完全噴死左XDD..
我跌左個袋` 其實都唔係 ..
係袋裡面D野跌哂出泥`
但我依然攬住個紙袋XD
太噴了XD ..
---------------------------------------------------------------------------------
P.S. 晞晞今日打到我好痛` ..
條骨碎左了=33= XDDDD ..
|
| 刊登時間︰2006-06-13 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 42 | »
|