| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
| Monday, June 12, 2006 |
依幾日不停落雨 .. 有時好正`好時好討厭 ..
落得多`開始有D頂唔順 .. 今日都冇咩特別=W= ..
但全日冇冷氣``我地落去上P.E.先有-0- 搞錯!*
跑3個圈果時又落雨``D雨迎面灑過泥*
濕到飛起`` D頭髮狂滴水XDD..
本來去左射波的``但落大雨 ..
俾人趕左入去T0T .. DOWN=33=
之後佢地玩跳大繩`` 幫佢地FING ..
FING FING下走左去試下玩 ..
但好驚` 我1想拉包子入去佢就大嗌XD..
嚇到我即刻TUN返入去 ..
就打鐘果時俾7B'' 批爭 '' .. 痛死左=V="..
放學` 兔拉我同7B搭的 ..
出去等的都等左勁耐` 之後濕哂XDD..
COZ我又冇帶遮了T0T..
結果都是搭了 .. 我的12蚊T^T..心痛XD
|
| 刊登時間︰2006-06-12 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 42 | »
|