哩個暑 假 番 左大 陸**
悶 到痴肺 啦!@
依家D大陸 哩勁型仔 呀*連我表哥D 髮型 , 衣著都 IN 都乜咁 啦...
勁想媾佢 ... BUt佢都有女 啦!!@
8月頭我同佢 散左 ...
唉!!* 唔想 再 受任何 人 啦*
除非佢 好 痴心 啦!*
BUT 都 無啦..[[]
今日1:00 番呂郭 ...
一個人 都唔 識...
又 要做埋 D 死人 W.S.
好采 MR.YING 講哂D 答案出 黎..
勁旬 啦** KAKA..
唉...中一 D 人柒到 乜咁...
'=="
|